ADDA - Topluluk Yönetimi ve Muhasebe İhtiyaçları için Tek Noktadan Çözüm
ADDA, tüm topluluk yönetimi ve muhasebe ihtiyaçlarınız için tek noktadan bir çözümdür. Topluluğu yönetin ve hesap verin ve tüm hizmet taleplerini, çevrimiçi bakım ücreti ödemelerini ve rezervasyonları takip edin.
Bu, mülk yöneticileri, konut sakinleri ve bakım ve onarımda rolü olan herkes için bir araçtır. bir konut veya kooperatif mülkünün yönetimi.
ADDA, topluluk ve hizmet taleplerini yönetmek için en iyi araçtır ve 3 milyonda 13 milyondan fazla kişi tarafından kullanılmaktadır. 100'den fazla ülkede daireler.
ADDA ERP (Kurumsal Kaynak Planlama), bir topluluğun tüm bakım ve muhasebe ihtiyaçlarını yönetmek için en güçlü araçtır ve çeşitli farklı senaryolar. Uygulamanın işlevselliğini bulutun gücüyle birleştiren entegre bir platformdur ve onu mülk yöneticileri için tek noktadan bir çözüm haline getirir.